Friss topikok

  • : "2009.10.31." .................. :(((((((((( (2010.07.20. 17:15) Csak úgy....
  • Leeroy: BekonyX: De attól tartok nem kaptam meg :S (2009.09.18. 20:30) Egy lényegtelen poszt
  • Bizmut005: Nem tom mi lessz ebben a rovatban de mivel én is éppen vegetálok úgy gondoltam hogy csatlakozok ..... (2009.08.31. 10:44) Új rovat!
  • MathiaZking: @Bizmut005: KI tudja h a legtöbb emebrnek nem. neked nem nekem igen. semmi gond nincs, mondom, én ... (2009.08.29. 19:10) Monk- A flúgos nyomozó
  • Bizmut005: hi bocs ez nem komment csak valamit megnézek... (2009.08.29. 13:32) G.I.Joe

HTML

Mozi Arcok

1.Van egy tásraság. Ebben a társaságban van 4-5 ember. Ez a 4-5 ember hetente ,2 hetente megnéz egy filmet a moziban. Ebből a 4-5 emberből 3 nagyon unatkozik ,és ezért csinál egy ilyen blogot. És ez 3 ember volnánk mi: Leeroy , Bizmut ,és MathiaZking. 1 Ember írja a fő kritikát ,a többiek meg 1-1 rövidet a filmhez(feltéve ha látták) Az oldalon található írások engedély nélküli közlése 2000000, azaz húszmillió forint bírságot von maga utá. Minden jogot fennt tartunk. És szeretjük a kakaót. nagyon. Rovatok: Film tesz ,Sorozat teszt ,HBO szösszenet LEEROY: leeroys@citromail.hu MATHIAZ:mathiasking@gmail.com BIZMUT:bizmut005@freemail.hu(ideiglenes) Fejlécért köszönet:BekonyX

Utolsó kommentek

Szünet!

2009.07.29. 18:57 :: Leeroy

 Itt sajnos nem a nyáriról van szó ,hanem a blogról... ;(
Én Leeroy ettől a pillanattól kezdve 2 hetes blogszünetet rendelek el.

-Hát de miér'?

Kérdezheti az olvasó. Ennek komoly okai vannak. A főok az ,hogy csak én vagyok rendszeresen gépközelben ,MathiaZ csak néha ,Bizmut pedig egy ideig abszolút nem lesz online. Ezért nekem kéne naponta postolni ,de egyrészt ,fingom nincs miről ,másrészt pedig megint megkapnám a: ,,Leeroy ez a blog nem csak a tied ,ez közös blog ba*meg" szöveget azért ,mert egy csomó mindent én írnék ,döntenék el.
Másrészt pedig nem akarok egyedül filmet nézni.
-Leeroy

Ui.: A várható tesztek >TELJES< listája:

Vasember (film, akció)
Fegyvernepper (Film, akció)
Ádám almái (Film, szatiikus
24 (Sorozat, akció)
Naruto (sorozat, anime)
Death Note (sorozat, anime)
Naruto nagyfilmek/több is/ (film, anime)
Transformers 1 (Film, akció)
X-men origins: Wolverine (film, akció)
Doktor House (sorozat ,orvosi ,Laurie az arc)
Chuck (sorozat ,jaj de nagyon vicces akció (erről később))
G.I. Joe (film ,akció)
G.I. Joe (trailer ,béna)
Harry Potter (film ,kaland)
Angyalok és démonok (film)

2 hét múlva nézzetek fel mindenkép!
 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://moziarcok.blog.hu/api/trackback/id/tr981276149

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: como desinflamar las hemorroides naturalmente 2017.09.26. 19:48:06

Médiatörvény és reklámidő - Örülünk, Vincent?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása