Friss topikok

  • : "2009.10.31." .................. :(((((((((( (2010.07.20. 17:15) Csak úgy....
  • Leeroy: BekonyX: De attól tartok nem kaptam meg :S (2009.09.18. 20:30) Egy lényegtelen poszt
  • Bizmut005: Nem tom mi lessz ebben a rovatban de mivel én is éppen vegetálok úgy gondoltam hogy csatlakozok ..... (2009.08.31. 10:44) Új rovat!
  • MathiaZking: @Bizmut005: KI tudja h a legtöbb emebrnek nem. neked nem nekem igen. semmi gond nincs, mondom, én ... (2009.08.29. 19:10) Monk- A flúgos nyomozó
  • Bizmut005: hi bocs ez nem komment csak valamit megnézek... (2009.08.29. 13:32) G.I.Joe

HTML

Mozi Arcok

1.Van egy tásraság. Ebben a társaságban van 4-5 ember. Ez a 4-5 ember hetente ,2 hetente megnéz egy filmet a moziban. Ebből a 4-5 emberből 3 nagyon unatkozik ,és ezért csinál egy ilyen blogot. És ez 3 ember volnánk mi: Leeroy , Bizmut ,és MathiaZking. 1 Ember írja a fő kritikát ,a többiek meg 1-1 rövidet a filmhez(feltéve ha látták) Az oldalon található írások engedély nélküli közlése 2000000, azaz húszmillió forint bírságot von maga utá. Minden jogot fennt tartunk. És szeretjük a kakaót. nagyon. Rovatok: Film tesz ,Sorozat teszt ,HBO szösszenet LEEROY: leeroys@citromail.hu MATHIAZ:mathiasking@gmail.com BIZMUT:bizmut005@freemail.hu(ideiglenes) Fejlécért köszönet:BekonyX

Utolsó kommentek

Wall-E

2009.08.16. 19:52 :: Bizmut005

A Film

 

 

A Film nagyszerű. Történet kb az hogy Wall-e A szemétpréselő robot kb.700 éve tengeti napjait a szemétben dúskáló földön.Egyedül van. Egyetlen társa egy csótány. Ám a hosszú idő allatt kitűzte magának azt az életcélt hogy megtisztítja a földet. És persze a sok szemét préselés közben talál pár számára hasznos vagy inkább érdekes dolgot.

Ám hosszú egyedüllét után leszállegy űrh ajó, és akkor...Többet nem árulok el.

 

 

Előnyök és (hátrányok)

Utobboit azért raktam zárójelbe mert én nem találtam...

A Filmet 5-99 éves korig mindenkinek ajánlom. Egyszerüen ZSENIÁLIS. A látvány jó jobb mint a legtöbb animációs filmé. A történet ugyan nem olyan,,hű ,de csavaros" de a hozzá adott látvánnyal remekül elszórkkoztatja a nézőt. A poénok izlésessek és jók. És hölgyeim és uraim itt avilág első aranyos robotja! Ja és a hang is jó.Igazából nálam ez még a shrek 1-2-őt is üti ...ez a kedvenc animációs filmem. És szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

Mellesleg ezzel a filmmel a Disney jól helyben hagyta a Dreamworkst.   A Látvány értékelésnél nehogy a Transformers-hez hasonlítsátok hisz ez egy animációs film .

                                                                                ~Bizmut

Story:90    Látvány:99   Hang:94 Alakítás(Mozgás,szinkron):92

 

ÖSSZEVÉVE:!!!!!100!!!!!   XD

 

MathiaZ egészíts ki ha kihagytam valamit:)

Bizmut: Nem kiegészítelek, hanem kb én is az egekig fogom dícsérni:)

Az alapsztoriról Bizmut mindent leírt, én annyit fűznék hozzá, hogy csavar volt a tőrténetben ,és nekem tetsztett. Afilmben van sok utalást, ezek közül csak egytt beírok ide.(SPOILER: Pl a gonosz irányító robot /AUTO/ az Űrodüsszeia 2001 című film gonosz robotjának paródiája SPOILER) A látvány tényleg üt, odavág (Odabasz), Pl a jégkorszak 3, ami ugye most  jelent meg, és a látványa szart se ér(elnézést) a Wall-e-hez képest.A szereplők és a cselekmény jólkitaláltak, a szerelmi szál, animációsés egyéb filmben életben előszőr még ugy ahogy tetszett is. NA jó ,ez túlzás, de mégez a szál is képes volt sablonoktól és kliséktől mentes maradni. Anno amikor néztem, azt hittem nem fogok jobb animációsfilmet látni. Msot már nem hiszem, tudom.

Nekem ez a fim az abszolult 100%, az alfa és az omega. 
MathiaZ

 

A fenti értékelést nézd!!!!!!!: (0/5)
Értékeld te is!: (4,8/5)

Szólj hozzá!

Címkék: robot disney eva wall e animacios

A bejegyzés trackback címe:

https://moziarcok.blog.hu/api/trackback/id/tr671313479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása