Friss topikok

  • : "2009.10.31." .................. :(((((((((( (2010.07.20. 17:15) Csak úgy....
  • Leeroy: BekonyX: De attól tartok nem kaptam meg :S (2009.09.18. 20:30) Egy lényegtelen poszt
  • Bizmut005: Nem tom mi lessz ebben a rovatban de mivel én is éppen vegetálok úgy gondoltam hogy csatlakozok ..... (2009.08.31. 10:44) Új rovat!
  • MathiaZking: @Bizmut005: KI tudja h a legtöbb emebrnek nem. neked nem nekem igen. semmi gond nincs, mondom, én ... (2009.08.29. 19:10) Monk- A flúgos nyomozó
  • Bizmut005: hi bocs ez nem komment csak valamit megnézek... (2009.08.29. 13:32) G.I.Joe

HTML

Mozi Arcok

1.Van egy tásraság. Ebben a társaságban van 4-5 ember. Ez a 4-5 ember hetente ,2 hetente megnéz egy filmet a moziban. Ebből a 4-5 emberből 3 nagyon unatkozik ,és ezért csinál egy ilyen blogot. És ez 3 ember volnánk mi: Leeroy , Bizmut ,és MathiaZking. 1 Ember írja a fő kritikát ,a többiek meg 1-1 rövidet a filmhez(feltéve ha látták) Az oldalon található írások engedély nélküli közlése 2000000, azaz húszmillió forint bírságot von maga utá. Minden jogot fennt tartunk. És szeretjük a kakaót. nagyon. Rovatok: Film tesz ,Sorozat teszt ,HBO szösszenet LEEROY: leeroys@citromail.hu MATHIAZ:mathiasking@gmail.com BIZMUT:bizmut005@freemail.hu(ideiglenes) Fejlécért köszönet:BekonyX

Utolsó kommentek

Meglepetéééés!

2009.07.30. 15:28 :: MathiaZking

Bár Leeroy blogszünetet rendelt el, ez nem így lesz. (Nem ő főnök, ugyanis nincs főnök közöttünk:) ) Na persze ő tuti nem fog íri, hisz nincs itt, Bizmutról meg nem tudok semmit, de az biztos, hogy én fogok mostanában is írni, többet is, és nem csak filmekről.  Addig is a mozi legyen veletek!

Ui: Kisbetű javítva, bocs 'Roy:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://moziarcok.blog.hu/api/trackback/id/tr251277818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leeroy · http://moziarcok.blog.hu/ 2009.07.31. 10:46:02

Még milyen szerencse ,hogy egy net-kávézóban ránéztem a blogra.
MathiaZ: Egy szóval nem mondtam ,hogy én vok a főnök ,azért rendeltem el szünetet ,mert egyikőtök se volt online ,és egyedül nem akartam csinálni (leírtam ,hogy miért) ,és hiába próbáltam elkerülni a ,,Bazmeg Leeroy ez a blog nem csak a tied ,és nem te vagy a főnök" címü megjegyzést ,mégis megkaptam. :)
Ja ,és jó posztolást!:D

Ui.: Tudom ,hogy néha f*sz vagyok ,de attól még nem kéne kisbetűvel írni a nevem:)

MathiaZking 2009.07.31. 10:53:01

A kisbetű nem dirket volt, a nyomdahuba ördöge néha engem is elér. NEm neekd akkartam mondani h bazmeg enm te vagy a főnök ,csak hogy ne legyen félreértés. te teljesen jogosan és JÓL csináltad. Csak msot nekem van egy vaalg időm és nem tudommit csináljak:) Netcafé drága dolog, de remélem ezt olvasni fogod:)

Leeroy · http://moziarcok.blog.hu/ 2009.07.31. 17:03:02

Telleg draga ,de erre meg valoszolok.
Felre ertes tisztazva. Bocsanatot kerek ,es en is meg bocsatok. :)
süti beállítások módosítása